//

Saturday, January 1, 2011

Happy New Year baby ;)

1111
1st January 2011 .
New date , new year , new life .
Mission ;

  • kurus kan badan **bolehh ke ? haha
  • driving license **please lahh tukar kereta manual to auto . 
  • sambung belajar , insyaAllah .
  • boyfriend baru **abg-abg botak PLKN , awhhh .

Haha , hopefully semua tercapai lahh kan ? Haha . Tapi part boyfie tu tak okay . Haha , tak berharap lansung ! Haha . 

Serious , 2010 byk gile kenangan . Kenangan dgn budak-budak Teknik Muar , awhh , i will miss all of you guys ! Especially Fiza , Farah , Juni , Yayam , Mira , Mumu , Nad , Janjan , Ayin , Cerot , Senyum , Syed , Ameer , Nuar , Syafiq , Naeim , Sharul , Pared , Blalang , Ejat , Is and Hanif ofcourse ! Haha
Korang terbaik , suke kawan ngn korg . Budak-budak lelaki Bakri , korang memang best , slalo support aku bawak motor , slalo balik dgn aku and even more Pared pernah belanje aku minyak motor **aku yang gedik mintak ! Haha .


Even aku dah pindah sekolah , Aju && Gmah always be beside me . Sebab tu aku sayang korang gileee . Tak nak pisah ngn korg . The best ever best friends ! Even kite pernah cm gado gado gedik , but we're still together kan ? 
Azimah ; Aku cume nak terbaik untuk kau , aku sokong kau dgn dea . tapi jujur , aku tak suke bf kau sgt . hha
Bedah ; We're single ! Aku doakan kau dpt abg syggg ! Haha


Btw , dekat fb jumpe bestfren baru for 2010 



Faizul @ Pijo gedik . 

Nurul Nadhirah Sahad @ awak 

bakal sepupu saya Siti Sara @ Sara 

Thank For Reading, Feel Free to Drop Your Comment

No comments:

Post a Comment