//

Friday, September 30, 2011

Roomate saya ;)

Tetibe nak cerita pulak fasal roomate saya. Rase nye macam tak pernah update about dia. Sorry babe! Hee. Tetibe nak buat posting fasal dia sebab dia sangat ohh-sem! Sangat suweeeeeeeet! Ehhhh, lupa nak bagitahu, nama dia Nur Asmida binti Abdul Wahab. Number matrik dia 04DUB11F1108. Asal Terengganu. Sokmo cakap dengan aku penuh huruf G! Makang ikang. Lecturer English name Miss Yan jadi Miss Yang okay! Hahaha.


Ni lahhh pic roomate aku. Hee.




Dia memang sangat baik walaupun malas sikit. Aku je yang malas byk! Heee. Dia sangat rajin bangun pagi, kemas bilik bla bla bla. Dia jugak pernah iron kan baju dgn tudung aku sebab aku lambat bangun nak pergi kelas! Hehehehe. Paling best nye, dia boleh lipat kan baju yang aku baru lepas angkat! Aku lepas angkat, memang biar jelaa dekat atas katil. Time nak tido nanti baru sibuk nak lipat sebab takkan nak tido atas baju kan? Haha. 


Tapi malam tu entah ape mimpi dia, aku gerak bilik CikBeyla lepak lepak, buat assignment kejap. Lepas tu aroud pukul 11 lebih balik bilik kejap, tengok tengok baju atas katil semua dah lipat! Meja study dah kemas! Mida memang ohhh-sem! I love you lahh Mida! Hehehe




p/s ; Lepas nie tolong iron baju hari-hari pulak ye? Boleh laaa. Ehh, lipat baju yang aku baru basuh hari-hari pun takpe. Hehehehehe.
Thank For Reading, Feel Free to Drop Your Comment

1 comment: