//

Sunday, April 22, 2012

Final exam ;D

Heyy, hello, assalamualaikum ;)
Fuhh, rasa dah lama gila aku tak update blog. Last update blog pun masa awal sem 2 dulu. Hikhik. Itupun post gedik gedik je. Sampai aku lupa dah apa post terakhir aku dulu. Hee.

Hari ni entah kenapa, tetiba je rajin nak update blog. Mungkin gara-gara CikBeyla pun tengah update blog dia. Terikut gedik sama lahh. Hee. 
Back to the topic, aku update blog pun sebab nak bagitahu yang esok final examination aku untuk sem 2 nie dah start. And akan habis pada 2hb May. 

Sumpah cuak gila, dengan measurement lagi, Sangat lahh aku ingat semua cara nak kire nanti. At least kalau test dalam kelas, boleh lahh jeling jeling sikit dekat Mai. Hikhik. Jeling jeling bawah meja tengok notes. Hee. Itu belum paper Law, dengan lecturer aku jarang masuk kelas. Test pun siap boleh bawak balik, cume perlu google je jawapan. Hikhik. Masa dalam kelas, seronok lahh sebab boleh mintak tolong google carikan jawapan. Tapi time exam nanti, macam mana nak mintak tolong google? Ohh, mati sekejap lahh aku time jawab paper nnt!

Okay, lastly, aku nak mintak sangat sangat, doakan aku jangan ada repeat paper. Sangat sangat berharap. Korang doakan aku okay? 
Untuk budak budak yang amik exam sesama esok dengan aku, goodluck okay? Study molek molek dehh.

p/s ; Dayah, kau nak ajak aku study, molek molek ahh prangai. Jangan gelak gelak je. Hilang semua aku baca sama sama dengan kau tu. Hikhik. Loveyaa Byeee xD

Thank For Reading, Feel Free to Drop Your Comment

No comments:

Post a Comment